close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

4 סיבות חשובות מדוע להרחיק את היונים מביתכם

מערכת שורשיא טבת, תשפ08/01/2020

אנחנו מכירים אותן מן היום יום, וקרוב לוודאי שלא מייחסים להן חשיבות רבה מדי, כל שכן רואים בהן כבעל חיים מסוכן. ועם זאת, היונים, על אף המראה התמים, עלולות לא פעם להפוך למפגע תברואתי לכל דבר ועניין

תגיות:
היונים הפכו את ביתכם או משרדכם לאזור מחייתן? ראו בכך כנורה אדומה הטומנת בחובה אפשרות להופעתן של אלרגיות קשות, זיהומים ואף מחלות.

הקשר ההדוק שבין היונים לעיר הגדולה
אפשר לומר כי נוכחותן העקבית של יונים בכיכרות מרכזיות בערים שונות ברחבי העולם, וכך גם בערים רבות בישראל, היא איננה מקרית כלל וכלל.

מדובר ביונה המשתייכת לזן העונה לשם יונת הסלע. זוהי יונה אשר איננה נודדת, וכל אזור אשר מתאים למחייתה, הופך למעשה למקום משכנה הקבוע. העיר הגדולה אשר מציעה פארקים מוריקים, ולצדם מבנים עם תבליטים, פתחי אוורור וגגות
המספקים מחסה מפני הגשמים העזים או השמש הקופחת בימים החמים, היא אזור מצוין אשר הוביל להתרבות בלתי מבוקרת של יונת הסלע. לכך הוסיפו את העובדה כי אין לה כל טורף אשר מהווה איום ממשי למעט חתולי הרחוב, והרי לכם מפגע תברואתי שאין האדם יכול למצוא לו פתרון.

לשלשת היונים
צואת היונים איננה רק מדיפה ריח רע או מלכלכת לנו את מעקה הבטיחות של המרפסת בסלון. הצטברות גדולה של לשלשת היונים יכולה להוביל להופעתם של טפילים שונים לרבות חיידקים ומזהמים נוספים. כמו כן, צואת היונים ידועה ככזו המכלה מתכות לרבות מעקות בטיחות, זאת לאור תהליך חמצון המתרחש בין הצואה לבין המתכת.

כיני יונים
כיני היונים אינן מוצאות את האדם לאזור מחייתן הנוח ביותר. ועם זאת, כאשר הן מגיעות לביתנו דרך היונים, הן אינן מהססות לבחון את דמנו ולספק לנו עקיצות כואבות ונפוחות. הרגע שבו תניחו ליונה לבנות קן ולהטיל ביצים על אדן חלונכם לא יוביל לנזק מידי. ועם זאת, כאשר היונה וגוזליה עוזבים את הקן, הרי שהכינים אשר מצויות על גבי היונה ושגם פזורות בקן, יחפשו המנה הטעימה הבאה. לא מן הנמנע, שהבאים להיעקץ יהיו בני האדם, ויש שמגיבים לעקיצות אלו באלרגיות מסכנות חיים.

קרציות ופשפשים
להזעיק חברה להרחקת יונים זה דבר אחד, אך להזדקק לשירותיה של חברת הדברה עבור עבודה מקיפה זהו דבר אחר לחלוטין. זוהי למעשה, אחת מן הסיבות הדחופות ביותר, מדוע חשוב להרחיק את היונים ויפה שעה אחת קודם. יונים מביאות עמן שפע של טפילים לרבות קרציות ופשפשים. מספיק שאלו יעשו את דרכם אלינו הביתה, כדי שיתפשטו במהרה ואז יצריכו עבודת הדברה מורכבת וסבוכה.

תופעות אלרגיות
לשלשת היונים כמו גם העקיצות שיכולות להיגרם מכינים, קרציות ופשפשים, טומנים בחובם סיכון כי האדם אשר נמצא בקרבתם, יסבול מאלרגיה חמורה שלעתים אף תסתיים במוות פתאומי ומפתיע. על כן, מומלץ שלא לקחת סיכונים מיותרים ולהזעיק את שירותיה של חברת הרחקת יונים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה